ХІХ Міжнародна науково-методична конференція «Проблеми економічної кібернетики 2014»
Вы хотите отреагировать на этот пост ? Создайте аккаунт всего в несколько кликов или войдите на форум.

Тези_Абгаш М.А.

Донизу

Тези_Абгаш М.А. Empty Тези_Абгаш М.А.

Створювати по moderator на тему Ср Жовт 01, 2014 12:18 pm

Абгаш М. А.
                                                               ОНМУ, Одеса 

НАЙМ І СТИМУЛЮВАННЯ РОБІТНИКІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МОРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ТА РИЗИКУ 


Одним з інструментів найму і стимулювання працівників є теорія контрактів ([1], [2], [3]). Моделі теорії контрактів ще не створені для  підприємств морського транспорту, їх застосування та адаптація під цю сферу виконані в даній роботі. 
Добір кадрів та їх якісна робота - запорука успіху діяльності будь-якого підприємства, в тому числі підприємств морського транспорту. На прикладі експедиторської компанії розглядаються дві проблеми: найм робітників і їх стимулювання. Вирішуються вони шляхом поділення процедури добору кадрів на три етапи.
 Перший етап – випробувальний термін. Роботодавець зацікавлений в підборі кваліфікованих співробітників, але, як правило, він не володіє повною інформацією (дії та характеристики однієї сторони невідомі іншій). На етапі випробувального терміну можна отримати потрібні характеристики та визначити, підходить людина фірмі чи ні, але це не застрахує роботодавця від непередбаченого зниження продуктивності робітника та ризику його недобросовісної поведінки в майбутньому.
Тому на другому етапі, після закінчення випробувального терміну та визначення того, що робітник перспективний, слід пропонувати контракт зі звичайною формою заробітної плати. Контракт зі стандартною ставкою необхідний, коли людина вперше влаштовується на роботу, не маючи попереднього досвіду. Таким чином, другий етап важливий для того, щоб робітник показав роботодавцю і собі, на що здатен в реальних умовах, а також для того, щоб робітник отримав досвід і впевненість. 
Після спостереження за діяльністю робітника, пропонується вибір між контрактами з двома видами оплати праці: фіксованою ставкою і ставкою, яка залежить від його продуктивності. Більш мотивовані та активні робітники виберуть останній варіант оплати. Активність робітника проявляється в кількості раніше залучених постійних клієнтів і позитивному завершенні експедиторських операцій. Саме від цих факторів залежить розмір процента, який пропонується робітнику.  Також такий вибір буде своєрідним сигналом роботодавцю щодо здібностей та характеристик працівника. Заробітна плата, яка залежить від результативності працівника, виправдана ще й тим, що це стимул прикладати більше зусиль, отже прибуток фірми збільшуватиметься. При таких умовах ризик невдалого результату діяльності розподілиться між робітником і роботодавцем. 
Використання описаних в роботі механізмів дозволить бути компетентним у питаннях найму кадрів і стимулюванні їх плідної праці.
Список використаних джерел:
1. The Economics of Contracts: Theories and Applications. Eric Brousseau, Jean-Michel Glachant. Cambridge University Press, 2002, 584 p. 
2. Salanie B. The Economics of Contracts: A Primer, 2nd Edition. The MIT Press Cambridge, Massachusetts London, England, 2005. – 253 p. 
3. Bolton P., Dewatripont M. Contract Theory. The MIT Press Cambridge, Massachusetts London, England, 2005, 744 p.

moderator

Кількість повідомлень : 55
Дата реєстрації : 01.10.2014

На початок Донизу

На початок


 
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі